Ostale novosti

Pilot program psiho-socijalne podrške i podrške pri zapošljavanju teže zapošljivih lica »Osnaži me i uspjeću«

Kompanija HR Partners u saradnji sa Zavodom za zapošljavanje Crne Gore realizovaće Pilot program podrške teže zapošljivi...

Drugi HR Meet Up, 31. maj, CentreVille Hotel & Experiences

Asocijacija menažera Crne Gore Vas poziva na drugi HR Meet Up koji organizuje u saradnji sa našom kompanijom. Nakon uspj...

Jačanje timske sinergije kompanije Ledo

Otvorenost za razvoj je svakako nešto što je karakteristika najboljih timova. Ledo tim se poslije brojnih treninga i edu...

Utisci sa konferencije Spark.me

 

spark.jpg

 

Marketing tim HR Partners-a je i ove godine bio na jednoj od najvećih marketing konferencija u Jugoistočnoj Evropi Spark.me koja je održana 28. i 29. maja u Bečićima. Zadovoljstvo nam je bilo učestvovati na ovakvom događaju koji je bio veoma dobro organizovan, i na kome su svjetski stručnjaci iz oblasti marketinga, preduzetništva, tehnoloških start up-ova, biznis inovacija i strategija govorili o sve većem značaju digitalnih komunikacija u sferi poslovanja. Govornici na ovogodišnoj konferenciji bili su: Brian Solis, Paul Papadimitriou, Jon Bradford, Danica Kombol, Dave Haynes, Scott Morrison,Tony Conrard, Sara Rosso, Frank Gruber, Marvin Liao, Annie Machon, Andrew Song i Veronica Belmont. 


Prvi dan Spark.me konferencije otvorio je Brian Solis, marketing stručnjak, analitičar i pisac, koji je govorio o sve bržim promjenama koje nam donosi tehnologija. Dao nam je savjet da sami budemo pokretači promjena, i da sva snaga i potencijali leže u nama samima. Paul Papadimitriou je takođe na orginalan način govorio o identitetu, tehnologijama i inovacijama. Govorio je i o putovanjima koja su pravi način za upoznavanje sebe samoga i svog identiteta, objašnjavajući nam da je čitav život jedno veliko putovanje.


Ništa manje nas nije oduševila Danica Kombol koja je govorila o tome kako uticajni ljudi mogu pomoći razvoju brenda. Govorila je o konceptu storrytellinga, koji je veoma značajan za razvoj određenog brenda, kao i imaginarnim prijateljima koje većina nas ima na društvenim mrežama i njihovom uticaju prilikom preporuke određenog proizvoda.

 
 Publiku je oduševio i Scott Morrison. Tema njegovog nastupa bili su boom lideri i njihov značaj. Jedan od najenergičnijih nastupa praćen ovacijama slušalaca bio je upravo njegov. Poslednji ovog dana je nastupio Tony Conard, koji je govorio o svojim počecima, radu na različitim poslovima, i da je to bio njegov put koji je polako ali veoma sigurno išao uzlaznom putanjom. On je osnivač sajta About.me čiji se koncept razlikuje od Facebook-a ili Twiter-a jer omogućava da sebe predstavite mnogo ličnije i drugačije.


Drugi dan konferencije otvorila je Sara Rosso, direktorica marketinga kompanje WordPress.com, i jedan od osnivača World Nutela Day, koja je bila jedan od ključnih govornika. Marvin Lao je  takođe imao veoma interesantno predavanje. Pričao je o tome koliko će se poslovi u budućnosti mijenjati i o vremenu nestajanja poslova. Jedan od njegovih citata je: "Vrijeme u kom ste radili isti posao tokom cijelog života je prošlo!” 

Spark.me  je i ove godine bio veoma značajan kako za pojedince tako i za firme, jer se kroz cijelo predavanje provlačila tema inovacija i kreativnosti u poslovanju. Spark.me je i ove godine dao vjetar u leđa ljudima koji drugačiije vide i misle.